Petra
Napsáno: 25. 07. 2019
Dobry den, uvažuji nad koupi blackberry q10. Bude nekdy dostupny i v cerne barve? A kdy popripade bude dostupny (v jakekoliv barve) ? Je telefon novy, v češtině a neni potreba blackberry tarif? Na nekterych strankach jsem ho videla za cca 10.000 kc a nekde za cca 6.000kc,a tady je za 2090kc?tak jsem zmatena odkud bych si ho popřípadně objednala. Nerada bych byla zklamana. Dekuji Peťa
Daniel Fibikar
Napsáno: 25. 07. 2019
Dobrý den,
aktuálně se bohužel obáváme, že dostupnost modelu Q10 už je úplně za hranicí životnosti a možností. Dodavatelé již veškeré kusy vyprodali, pokud se nějaké v budoucnu objeví, určitě bychom je rádi znovu nabízeli, ale konkrétní informace pro vás zatím nemáme. BlackBerry tarif pro modely Q10 již nebyl potřeba. BlackBerry Q10 je více jak 6 let starý telefon, cena 10.000, nebo 6.000 Kč je opravdu nesmysl, takovou hodnotu telefon nemá.
Marie
Napsáno: 09. 07. 2019
Dobrý den,
v některém z níže psaných příspěvků se zmiňujete o tom, že modely postavené na BB OS 10 již nejsou podporovány výrobcem.
Co konkrétně si pod tím můžu jako běžný uživatel představit? Uvažuji nad koupí q10, ale některé recenze mě od toho odrazují...nefungování některých aplikací, např. Whatsapp apod.
Díky moc za Vaši odpověď.
Daniel Fibikar
Napsáno: 09. 07. 2019
Dobrý den,
můžete očekávat velmi strohou podporu aplikací třetích stran a nulovou podporu výrobce. Čím je však OS10 zajímavé je to, že umí spouštět i aplikace postavené pro Android, sice to není úplně na jedno kliknutí, ale na internetu najdete hromadu povedených návodů a částečně si tak kompenzovat to, že nativní aplikace téměř nejsou.
Zdeněk
Napsáno: 17. 06. 2019
Dobrý den do Liberce! Má prosím tento model hlasový záznamník a možnost rozlišení volajících jiným mp3 zvoněním? Děkuji, Zdeněk
Daniel Fibikar
Napsáno: 17. 06. 2019
Dobrý den,
ano, telefon je vybaven diktafonem (záznamníkem). Nejsem si jist s ohledem na druhý dotaz, osobní zkušenost s tím nemám a nerad bych Vám napsal lživou odpověď, tak v tomto případě bude nutné odpověď zkusit hledat např. na specializovaných BlackBerry fórech.
vena109
Napsáno: 07. 06. 2019
Dobrý den, předpokládáte ještě naskladnění a prodej telefonu Blackberry Q10 ?
Daniel Fibikar
Napsáno: 07. 06. 2019
Dobrý den,
ano, další kusy budou v pondělí.
Daniel
Napsáno: 19. 05. 2019
Dobrý den,
rád bych se optal, zda jde skutečně o nové telefony v originální neotevřené krabičce (>10ks). Před lety jsem zakoupil použitý v černé barvě, nemohu si ho vynachválit a rád bych si tento rok případně opatřil jeden do zásoby kdyby se náhodou něco pokazilo. Vzhledem k jeho stáří se ale obávám kupovat použité kusy případně kusy, se kterými již bylo manipulováno.
Moc děkuji za případnou odpověď.
S přátelským pozdravem
Daniel
Daniel Fibikar
Napsáno: 19. 05. 2019
Dobrý den,
jedná se o nové telefony.
Tereza
Napsáno: 31. 03. 2019
Dobrý den,
nemám zkušenost s BB telefony a byla jsem upozorněna, že BB mají svůj vlastní operační systém, a proto na něm nefungují některé i běžné aplikace. Ráda bych se zeptala, zda je tato informace pravdivá.
Předem děkuji za odpověď.
S přátelským pozdravem
T.
Daniel Fibikar
Napsáno: 31. 03. 2019
Dobrý den,
Moderní BlackBerry jako KeyOne, či Key2 jsou postaveny na OS android, takže tam už je vše v pořádku. Modely Q10 byly postaveny na BB OS10, vlastní řešení BlackBerry. Dnes již téměř nepodporované výrobcem. Zajímavé ovšem je, že lze do toho systému instalovat při trošce šikovnosti i aplikace z Androidu.
Václav
Napsáno: 28. 03. 2019
Dobrý den,
je možné telefon stále zakoupit jako nový? A druhý dotaz - je možné objednat telefon i v černé barvě, nebo jen pouze v barvě bílé?
Děkuji a přeji hezký den
Daniel Fibikar
Napsáno: 28. 03. 2019
Dobrý den,
ano, telefon je nový. Bohužel skladem už je pouze bílé provedení.
Michal Z
Napsáno: 04. 01. 2018
Dobrý den, má tento telefon integrované FM radio a lze použít blesk jako svítilnu a chodí dobře Wifina? Děkuji.
Iryna Svárovská
Napsáno: 05. 01. 2018
Dobrý den,
telefon disponuje FM rádiem, Wi-fi a blesk lze použít jako svítilnu.
Michal Kocina
Napsáno: 31. 10. 2017
Dobrý den,má BB Q10 možnost nahrávat telefonní hovory,potřebuji kvůli práci.Děkuji.
Daniel Fibikar
Napsáno: 31. 10. 2017
Dobrý den, bohužel v základu nikoliv.
moksi
Napsáno: 29. 09. 2017
Dobrý den, bude prosím fungovat v telefonu i Slovenská sim karta? Děkuji za odpoveď
Iryna Svárovská
Napsáno: 29. 09. 2017
Dobrý den,
ano, Slovenská SIM Vám bude fungovat bez problému.
Kamil
Napsáno: 15. 12. 2016
Dobrý den,
telefon BB Q10, přestože se již cca.2 roky nevyrábí, je tedy nový (v krabičce s orig. přelepy/pečetí) z DE distribuce a má možnost nastavení češtiny a všechny vlastnosti jako telefon z CZ distribuce? Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale jsem moc smartfonům nerozumím a nemám zkušenosti s telefony z jiné než CZ distribuce
Děkuji za odpověď
Daniel Fibikar
Napsáno: 15. 12. 2016
Dobrý den,
jedná se o nový telefon, distribuci konkrétní bohužel neznám, ale jedná se o QWERTY provedení, nemůže tedy být Německá. Dle všeho se jedná nejspíše o distribuci UK. Telefon je samozřejmě plně včeštině.
Jan Hamžík
Napsáno: 07. 12. 2016
Dobrý den, dotaz tu už nedávno byl , ale přesto se zeptám na černou barvu. Díky H.
Daniel Fibikar
Napsáno: 08. 12. 2016
Dobrý den,
bohužel, černé provedení již určitě nebude.
Kamil
Napsáno: 07. 12. 2016
Dobrý den,
v některých zahraničních e-shopech jsem viděl prodávat předchůdce Q10-tly BB 9900 Bold s navigačními klávesami. Nebudete jej mít i vy v nabídce?
Daniel Fibikar
Napsáno: 07. 12. 2016
Dobrý den,
model BB 9900 již bohužel nemáme a objednat jej už nikde nelze, nevyrábí se už skoro 5 let. :(
Ondřej
Napsáno: 21. 11. 2016
Ahoj,mám dotaz jestli je možný objednání černé verze přístroje a počítám s tim že bude dražší...pokud ano o kolik by se zvedla cena?na internetu sou i jine stranky co jí maj,ale maj málo hodnocení na to abych si od nich něco objednal...
Daniel Fibikar
Napsáno: 22. 11. 2016
Dobrý den,
rádi bychom Vám nabídli černé provedení, avšak nedokážeme jej v současné době již objednat.
Tomáš
Napsáno: 23. 10. 2016
Dobrý den, píšete, že momentálně nabízíte jen model s "qwerty", budete v dohledné době (v řádu týdnů) nabízet i "qwertz" ? A jak je to vlastně s psaním diakritiky ? Umí model s qwerty psát české znaky, nebo aspoň přehodit Y za Z ? Děkuji za odpovědi.
Daniel Fibikar
Napsáno: 24. 10. 2016
Dobrý den,
bohužel variantu QWERTZ momentálně nedokážeme nabídnout, naši dodavatelé jí nemají. Diakritiku lze psát standardně, telefon obsahuje plnou českou lokalizaci vč. CZ slovníku.
Nejsem si jistý, zda-li lze otočit psaní znaků Y a Z, na tuto otázku nedokážu odpovědět.
Daniel
Napsáno: 15. 10. 2016
Dobrý den.
Pokud je telefon z Německa, jak uvádíte, má QWERTZ či QWERTY klívesnici?
Daniel Fibikar
Napsáno: 17. 10. 2016
Dobrý den,
tento produkt máme momentálně s QWERTY klávesnici.
Georgie
Napsáno: 22. 09. 2016
Dobrý den, nabízíte i ochrannou folii či sklo k tomuto telefonu? Díky
Iryna Svárovská
Napsáno: 22. 09. 2016
Dobrý den, bohužel Vámi poptávanou ochrannou folii ani tvrzené sklo na tento model nemáme.
Peggy Maazova
Napsáno: 24. 07. 2016
Dobrý den,
z předchozích dotazů vím, že BB Q10 je z EU distribuce. Jaká je tedy délka záruční doby v ČR?
Děkuji, P.M.
Daniel Fibikar
Napsáno: 25. 07. 2016
Dobrý den,
záruční doba je 24 měsíců.
Petr Procházka
Napsáno: 07. 02. 2016
Zdravím Vás
Zajímala by mě jesli Vámi prodávaný mobil Blackberry Q10 disponuje podporou \"českých\" frekvencí LTE
Procházka
Daniel Dedera
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den, telefon BlackBerry Q10 podporuje LTE pásma: (1800), 7(2600), 8(900), 20(800), tedy pásma, která podporují i operátoři v ČR.
Tom
Napsáno: 07. 10. 2015
je možné tento přístroj použít jako navigaci v čechách?
děkuji
Dan Fibikar
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den, pokud si nainstalujete navigační software, který podporuje ČR, pak ano.
Fiala
Napsáno: 06. 08. 2015
Dobrý den,
bude tento telefon ještě k dispozici v černé variantě?
Děkuji
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
tento model již bohužel delší dobu nelze objednat v jiném barevném provedení.
Martin
Napsáno: 17. 05. 2015
Dobrý večer,
z které země přesně pochází mobilní telefon? Nebude problém při vyřizovaní reklamace?
Děkuji za odpověď
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
telefon pochází z Německa. Případné reklamace musíte řešit přímo přes nás. Problém s tím žádný není.
Michal
Napsáno: 20. 04. 2015
Dobrý den, chtěl bych se optat jak je to s tou distribuci.
Jde mi o to zda je telefon celý v češtině a jak je to v případně reklamace. Děkuji Michal Brůna
Pavla Mikezová
Napsáno: 26. 02. 2016
Dobrý den,
telefon je z evropské distribuce, je kompletně v češtině a případné reklamace musíte řešit přímo přes nás.