Prémiový servis Huawei pro modely P20 a P20 Pro
Prémiové mobilní telefony si zaslouží prémiové služby. Huawei si letos pro vlajkové modely Huawei P20 a Huawei P20 Pro připravil nové servisní služby, díky kterým už si nemusíte s žádnou reklamací lámat hlavu.
3 měsíce záruka i pro poškozený displej
V případě nahodilého poškození displeje v prvních třech měsících po zakoupení vám Huawei displej bezplatně vymění.
Jak aktivovat?
Stačí se po aktivaci telefonu zaregistrovat v předinstalované aplikaci HiCare.
Vyzvedneme, opravíme a vrátíme až domů
Máte problém s telefonem? Nevadí! O vše se postará Huawei a nemusíte proto ani odcházet z domu. Huawei si pošle vlastního kurýra, ten rozbitý telefon vyzvedne, následně jej servis opraví a dovezem vám jej opět kurýrem až domů.
Jak si přivolat kurýra?
kontaktujte Huawei Infolinku +420 239 018 465.
Kdo může získat Premium Servis?
1. Každý, kdo se zaregistruje předinstalovanou aplikací, nebo na oficiálních webových stránkách maximálně do jednoho měsíce od koupi zařízení.
2. Každý, kdo vlastní platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k uplatnění Premium Servis.